dimarts, 27 d’octubre del 2009

Ens coneixem?

Bon dia,

Us presento el nostre Blog, és un espai virtual a on podem treballar, expressar-nos, opinar, etc....

Cada un de vosaltres, haureu de presentar-vos i explicar quines coses us agraden i quines no, quin curs feu, i tot el que ens vulgueu dir.

Jo sóc la Tutora de l’aula d’acollida de l’Ies Arboç. El meu nom és Vanessa, tinc un fill de 11 mesos i estic molt contenta de poder compartir aquest curs escolar amb vosaltres.
M’agrada esquiar a l’hivern i anar a la platja a l’estiu. També m’agraden molt els animals, i per això tinc un gos que es diu Noa.

Ara us toca a vosaltres!!!!!

Vanessa

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola companys,

Em dic Xiao Tong Zhu.
Tinc 16 anys.
He nascuta a la Xina.
Visc al Vendrell la meva classe és 4tesoB.
M'agrada molt escoltar música i jugar amb l'ordinador.
M'agrada molt escriure al Blog d'aula d'acollida.

Anònim ha dit...

Hola companys,

Em dic Abdellah Chaachouag.
Tinc 13 anys.
He nascuta al Marroc.
Visc a Bellvei i la meva classe és 1rD.
M'agrada molt el fútbol i sóc del Barça.
També m'agrada escoltar música del Marroc.

Anònim ha dit...

Hola companys,

Em dic Bouchra Chaachouay
Tinc 14 anys.
He nascut al Marroc.
Visc a Bellvei i la meva classe és 2erA i l'aula d'acollida.
M'agrada molt el fútbol i sóc del Barça. També m'agrada l'ordinador.

Anònim ha dit...

Hola amics,

Em dic Ismael, tinc 14 anys i sóc del Marroc . La meva ciutat és Tanger.
Visc a Llorenç del Penedès i la meva classe és 3er d' ESO C.
M'agrada molt l'estiu perquè vaig anar a la platja.
M'agrada jugar a fútbol i sóc del barça i també m'agrada jugar a la playstation.
M'agrada molt les meves classes a l'institut.

Adéu

Anònim ha dit...

Hola companys,

Em dic Farida.
Tinc 15 anys i sóc del Marroc.
Visc a Banyeres de Penedès i la meva classe és 3rC.
M'agrada molt l'aula d'acollida i jugar amb l'ordinador.

També m'agrada escoltar música.

Adeu

Anònim ha dit...

HOLA COMPANYS,

EM DIC HORIA EL AZZOUZI, TINC 17 ANYS I HE NESCUT AL MARROC/AL HOCEIMA.
VISC A BELLVEI.
LA MEVA CLASSE ÉS 4TC /A.ACOLLIDA.
M'AGRADA MOLT EL TENIS I ESCOLTAR MÚSICA DE MARROC .
M'AGRADA ANAR A L'AULA D'ACOLLIDA.
TINC MOLTES AMIGUES A L'INSTITUT, TAMBÉ ESTIC MOLT CONTENTA AMB ELS MEUS PROFESSORS.

ADEU

Anònim ha dit...

Hola companys,

Em dic Youssef Niffari
Tinc 12 anys.
He nascuta Marroc.
Visc a Llorenç del Penedès i la meva classe és 1eso A .
M'agrada molt escriure i estudiar. També m'agrada jugar a fúlbol i amb la playstation.

Adeu